Telefón: +421 35 7778 772, e-mail: hongqi-komarno@hongqi-komarno.sk


Spoločnosť FAW Group dodala zákazníkom v januári 260 000 automobilov.

V januári 2025 dosiahla spoločnosť FAW Group významný úspech, keď dodala zákazníkom 260 000 vozidiel, čo predstavuje silný štart roka. Predaje nových energetických vozidiel (NEV) medziročne vzrástli o 18 %. Vlastné značky FAW – Hongqi, Jiefang a Bestune – vykázali výrazný rast, zatiaľ čo spoločné podniky FAW-Volkswagen a FAW Toyota taktiež dosiahli vynikajúce výsledky. Táto synergia viacerých značiek umožnila skupine FAW vykročiť do sľubného roka.

Značka Hongqi

Hongqi v januári predala 43 011 vozidiel, čo znamená +7,3 % medziročne a dosiahnutie rekordného trhového podielu. V roku 2025 sa Hongqi zameria na prístup orientovaný na zákazníka, posilnenie vedúcej pozície značky, konsolidáciu dominancie v segmente vozidiel so spaľovacími motormi, urýchlenie prechodu na hybridy a reštrukturalizáciu marketingovej stratégie pre NEV. Ďalej plánuje rozvíjať svoju prémiovú líniu Golden Sunflower, zlepšiť záruky služieb, prehĺbiť systémové transformácie a zvýšiť kompetencie personálu na zabezpečenie stabilnej realizácie marketingových stratégií.

Bestune

Bestune dosiahol v januári predaj 13 655 vozidiel (+34 % r/r), pričom predaje NEV dosiahli 10 005 kusov (podiel >73 %). Rok 2025 je pre Bestune rokom uvedenia produktovej línie Yueyi s cieľom spresniť produktové zameranie podľa potrieb cieľových zákazníkov, stelesňovať koncept „Užívať si život, užívať si cestovanie“ a rozšíriť prítomnosť na trhu NEV.

FAW-Volkswagen

FAW-Volkswagen zaznamenal v januári 140 400 maloobchodných predajov; predaje vozidiel so spaľovacími motormi prekonali trh. Značka Audi taktiež dosiahla pozitívny medziročný rast retailu. V roku 2025 plánuje FAW-Volkswagen pokračovať v prielomoch v oblasti produktov, technológií, operácií a marketingu: stabilizovať segment ICE, urýchliť stratégiu elektrifikácie a preskúmať príležitosti na zahraničných trhoch. Počas nasledujúcich 20 mesiacov uvedú značky Volkswagen, Audi a Jetta spolu 19 nových modelov, podporených 7 výskumno-vývojovými centrami a ročnými investíciami do VaV presahujúcimi 18 mld. jüanov, to všetko s cieľom prinášať zákazníkom vyššiu hodnotu.

FAW Toyota

FAW Toyota v januári predala 60 032 vozidiel, čím dosiahla pozitívny medziročný rast trhového podielu. V roku 2025 sa zameria na marketingové inovácie a zlepšenie kvality a posilní päť kľúčových hnacích síl: prehĺbenie reforiem, posilnenie produktov, zvyšovanie schopností, stabilizáciu základov a budovanie straníckej organizácie.

Stratégia skupiny FAW

Tvárou v tvár vážnym výzvam – zrýchľujúcej sa transformácii odvetvia a ostrej konkurencii – FAW ako centrálna štátna skupina kladie dôraz na zelený rozvoj a digitálnu transformáciu, urýchľuje novú industrializáciu a rozvoj nových kvalitných výrobných kapacít. Budovanie moderného automobilového priemyselného systému prinieslo počiatočné výsledky; strategická transformácia a vysokokvalitný rozvoj dosiahli nový pokrok a úspechy.

FAW je popredný globálny výrobca kvalitných osobných áut, nákladných vozidiel a autobusov. Spoločnosť bola založená v roku 1953 a je najstaršou a najväčšou automobilovou skupinou v Číne s ročným predajom presahujúcim tri milióny vozidiel.